Rólunk

Kóti Gabriella

Mindig naprakészen, megértéssel az ügyfelekért

Kóti Gabriella - felelősségteljes könyvelés, szakértelem, egyszerűség, adóoptimalizálás

Mottom: „A munkám minősége a legfontosabb.”

A könyvelési részleg vezetőjeként, mérlegképes könyvelőként az én felelősségem a könyvelők irányítása és a magas szakmai színvonalú könyvelés megvalósítása, biztosítása. Arra is odafigyelek, hogy olyan tanácsokat adjunk NEKED, amivel optimalizálni tudod az adófizetésedet – ha lehet, NE fizess olyat, amit nem kell, csak annyit, amennyit feltétlenül szükséges.

26 éves mérlegképes könyvelői tapasztalattal rendelkezem. Eddigi pályafutásom alatt személyesen közel 150 cég könyvelését végeztem, egyéni vállalkozóktól egészen multinacionális nagy cégekig. Ezzel széleskörű rálátásom lett a területre, és nagy tapasztalatra tettem szert.

Nagyon fontos számomra, hogy folyamatosan bővítsem az ismereteimet és mindig naprakész tudással segítsem az ügyfeleimet. Adótanácsadói és TB-bérügyintézői végezettségem segítségével komplexebb rálátással rendelkezem, ami segít a cégek átvilágításában és profitnövelésük segítésében.

Odafigyelek arra, hogy érthetően és türelemmel magyarázzak el minden felmerülő pénzügyi problémát. Nagy figyelmet fordítok az ügyfelekkel való kapcsolattartásra. Érthetően, egyszerűen és türelemmel magyarázok el minden szükséges jogszabályt vagy könyveléssel kapcsolatos információt. Törekszem emellett arra, hogy lényegretőrő információkat adjak és ne terheljem túl az ügyfeleket a szakmai feladatokkal, szakszavakkal, mivel tisztában vagyok vele, hogy a könyvelés egy külön szakma, ami nem az ügyfeleim szakterülete. Célom, hogy ennek a felelősségét és terhét átvegyem az ügyvezetőktől, egyéni vállalkozóktól, hogy ők maguk a saját üzletük sikerre vitelével tudjanak foglalkozni.

A jelenkor igényeihez igazodva képes vagyok egy céget átvezetni a pénzügyekkel kapcsolatos teljes digitalizációba és online intézni minden könyveléssel kapcsolatos ügyintézést.

A következő területeken van nagy tapasztalatom:

    • mérlegképes könyvelés
    • cégalapítás/egyéni vállalkozás indítása
    • adótanácsadás/ adóoptimalizálás
    • üzleti terv készítése hitelfelvételhez, pályázatokhoz
    • cégátvilágítás profit rentábilitás segítésére
    • cégek pénzügyi rendszerének részletes és teljes felépítés, hogy bármikor készen álljanak és sikeresen teljesítsenek NAV ellenőrzéseket
    • cégfelszámolás, végelszámolás
    • cégek könyvelőváltásának előkészítése és lebonyolítása

Hosszú pályafutásom alatt számos érdekes kihívással találkoztam és mindig eredményesen, az ügyfelek megelégedésével zártam ezeket a feladatokat. Szeretem az új feladatokat és nagy öröm számomra látni, ahogy  a cégek, vállalkozók folyamatosan  növekednek.

 


 

A mai világban a könyvelők számára elengedhetetlen, hogy komplex tudással rendelkezzenek, mely magában foglalja az adóismereteket és a bérszámfejtést is.

Ha egy könyvelő veszi a fáradtságot, és időt, energiát, pénzt nem kímélve folyamatosan képzi magát, az ügyfelek biztosak lehetnek benne, hogy a vállalkozásuk jó kezekben van.

Gabi egy ilyen, komplexen gondolkodni tudó személy.

Én személy szerint az adótanácsadó képzésről ismerem, és bátran kijelenthetem, hogy mind emberileg, mind szakmailag egy nagyszerű embert ismerhettem meg benne. Sokat tanultunk együtt, készültünk közösen a vizsgákra, mindig alapos és precíz volt.

Az eltelt években sokszor konzultáltunk szakmai kérdésekben, évek óta kölcsönösen számíthatunk egymásra. Bátran ajánlom minden vállalkozásnak!

Balogh Rita
Mérlegképes könyvelő, adótanácsadó

több, mint 25 éve vagyok vállalkozó – tudom, mi fáj neked!

Kuzma Ferenc - saját tapasztalatom van...

Több, mint 25 éve vagyok vállalkozó, jelenleg is 3 céget működtetek.

Találkoztam már könyvelőkkel, és megtapasztaltam, milyen a ROSSZ könyvelő – sajnos, elég sokba került! Így pontosan át tudom érzni azt, hogy esetleg TE milyen helyzetben vagy!

Ezért is hoztuk létre ezt a vállalkozást. Mert az a célom, hogy olyan szolgáltatást nyújtsunk NEKED, amire szükséged van, ami ÉRTED van, ami a te érdekeidet tartja szem előtt. Mindezt úgy, hogy egy forinttal se fizess többet mint amennyit feltétlenül szükséges.

Dolgoztam pénzügyi tanácsadóként, amikor is abban segítettem vállalkozásoknak, hogy miként tegyenek használatba, lépésről-lépésre egy olyan rendszert, ami a következőket biztosítja számukra:

  1. A kiadásaik SOHA NE haladják meg a bevételeiket (ez nem is olyan könnyű).
  2. Létezzen egy belső engedélyezési rendszerük, amivel minden kifizetést engedélyeznek, és biztosítják, hogy az 1. pont MINDIG bent legyen, ne szegjék meg (nagyfokú kontroll a pénzügyek felett).
  3. Gyakran onnan indultunk, hogy volt egy „nagy olló” a meglévő pénzek és a tartozások között – vagyis, jelentősen több elkötelezettsége, tartozása volt a cégnek, mint amennyi likvid pénzeszközzel rendelkezett; – ez azt jelenti, hogy ha AZONNAL ki kellett volna fizetnie minden tartozását, akkor tönkre ment volna. Ilyenkor azon dolgoztunk, hogy a normál működések finanszírozása mellett hétről-hétre, a megfelelő kifizetési rendszer alkalmazásával közelítsük egymáshoz az „olló két szárát”, azaz, szépen faragjuk a tartozásokat, amíg ezek „össze nem érnek” és a likvid pénzek kezdik meghaladni a kötelezettségeket.

A fenti dolgok NEM KÖNNYŰEK ÉS NAGY FEGYELMET IGÉNYELNEK. Mindazonáltal, az itt leírtakkal kapcsolatos tanácsok, konzultációk, tényleges, operatív közös együttműködés nagyon sok cégnek biztosította a pénzügyi stabilitást és azt, hogy kezeljék a kilátástalannak tűnő helyzetüket a tartozásukat illetően.

EZ A TUDÁS ÉS TAPASZTALAT A MAI NAPIG MEGVAN, ÉS MI MAGUNK IS ALKALMAZZUK SAJÁT VÁLLALKOZÁSAINKBAN ÉS A MAGÁNÉLETÜNK PÉNZÜGYEIBEN IS.

egy cég jó híre meghatározza a bevételét

Mészáros Pálma - cégfejlesztő, PR-marketing szakértő

28 éve foglalkozom önfejlesztéssel, és az emberi viselkedés tanulmányozásával: mi az, ami motiválja az embereket, milyen nehézségekkel küzdenek, hogyan lehet őket fejleszteni és eredményesebbé, hatékonyabbá tenni egyénként, és mint egy csoport vagy szervezet tagjaként.

  • Hogyan tudjuk hatékonyabbá tenni a vezetőket és  a vezetők és munkatársak közötti együttműködést?
  • Ehhez egy speciális szervezetfejlesztési képzésen vettem részt, amit nagyon kevesen végeztek el itt Magyarországon, ennek révén átfogó képem van egy szervezet egészéről, annak teljes működéséről . Ezen belül az én specialitásom a személyzet és a vezetők fejlesztése, hatékoyságuk növelése.
  • Egy szervezetben a közösségfejlesztés és csapatépítés szintén nagyon fontos: ez elengedhetetlen ahhoz, hogy egy cég hatékony legyen. Az évek során ebben is nagy tapasztalatra tettem szert.

5 éve kezdtem el foglalkozni PR-marketinggel is, nonprofit területen. Rengeteg jótékonysági akcióban vettem részt, rengeteget tanultam a PR fontosságáról és használatáról.

Nagyon sok tapasztalattal rendelkezem arról, hogy mi is maga a PR. Ez nem más, mint jó kapcsolatok kialakítása a közönséggel, vevőkörrel, valamint, hogy ez miképp segíti a cég terjeszkedését és bevétele növekedését.

Ezeket a tapasztalatokat, tudást használom a munkám során, hogy hogyan lehet az emberek figyelmét megszerezni, és a termékek, szolgáltatások felé fordítani azt, valamint, hogyan tudjuk elérni egy területen a cég jó megítélését.

Keress meg, hogy átbeszéljük a neked megfelelő ajánlatot!

mindenképp válts könyvelőt, ha:

 

  • könyvelői hibák vannak, amik a cég pénzügyeire is hatással lehetnek,
  • lassú, rugalmatlan, nem alkalmazkodó,
  • nem- vagy nehezen működik csak együtt veled, nem hajlandó megváltoztatni a működési módját, hozzáállását,
  • nehéz a kapcsolattartás, együttműködés vele, vagy nehezen érhető el,
  • nincs megfelelő felelősségbiztosítása,
  • nem naprakész a könyvelésben és/vagy könyvelési hibákat vét,
  • nem követi le automatikusan és nem informál azonnal, „emberi nyelven” a várható jogszabályváltozásokról,
  • BÁRMIÉRT is elégedetlen vagy vele.

A JÓ könyvelő nem így működik!

Keress meg minket MOST!

Kérj egyéni ajánlatot!

Kizárólag a TE érdekeidet tartjuk szem előtt. Csak annyit fizess, amennyit FELTÉTLENÜL szükséges!

  • könyvelés, bevallások, cégalapítás

  • jogszabályok lekövetése, informálás, elérhetőség

  • bérügyintézés, dolgozók ki- beléptetése

info@konyveleskorrekten.hu | +36 70 379 4957

 

Kattints ide és töltsd ki Árajánlatkérő űrlapunkat, hogy a legpontosabb ajánlatot adhassuk neked!

12 + 2 =