bérügyintézés, feladások
munkaügyi nyilvántartás
Jelenléti ívek, távollétek
Az egyik legfontosabb elem a jelenléti ív. Ezekre szükségünk lehet, hacsak nem állandó munkaidőben dolgoznak a munkavállalók. Ez utóbbi esetben nem szükséges mindig megkapnunk ezeket.
Szükséges viszont tudnunk, ki, mikor volt szabadságon, betegszabadságon vagy egyéb távolléten. Ez lényeges a pontos munkabér megállapításához és a szükséges adók- és járulékok levonásához (ugyanis lehetnek olyan távollétek is, amelyekre nem jár munkabér, fizetés, de szükséges nyilvántartani).
Minden további adatra, információra is szükség van, ami csak befolyással lehet a bérekre. Ezek hiányában az általános alapszabályok szerint járunk el.
bérszámfejtés, utalások, NAV-feladások
Lehetnek speciális esetek is!
Lehetnek speciális esetek, amikre egyedi, az általánostól eltérő szabályok vonatkozhatnak. Ilyen például a fuvarozás, szállítás területe.
Ez azt jelenti egyrészt, hogy nem feltétlenül felel meg a speciális szabályok kezelésére az adott bérszámfejtő program. Továbbá, fontos a rugalmasság kérdése ezekben az esetekben, hogy megfelelőek legyenek az elszámolások.
Egy speciális területre lehetne példa a fuvarozás, ahogy említettük, ahol egyedi dolgok kalkulációjára lehet szükség, többek között:
- napidíjak (belföld/külföld),
- osztott napi munkaidő szerinti elszámolások,
- külföldi minimálbérek, és
- idegen nyelven készült minimálbér igazolások.
Bármi is legyen, mi elkészítjük a
- havi bérszámfejtéseket,
- kiértesítjük a céget az utalandó bérekről, adókról-járulékokról,
- elkészítjük a munkáltatói igazolásokat,
- elvégezzük a szükséges adatszolgáltatásokat a hatóságok felé, valamint
- intézzük a Társadalombiztosítási ügyeket (pl. táppénz)
dolgozó beléptetése, kiléptetése, ügyintézés
A fluktuáció sem gond
Új dolgozók beléptetését is megoldjuk.
A kilépő dolgozók kezelése, elszámolása sem jelent problémát. Kilépéskor gyorsan elkészítjük a záráshoz/ elszámoláshoz/ kilépéshez szükséges elszámolásokat, listákat, feladásokat.
Keress meg, hogy átbeszéljük a neked megfelelő ajánlatot!
mindenképp válts könyvelőt, ha:
-
könyvelői hibák vannak, amik a cég pénzügyeire is hatással lehetnek,
-
lassú, rugalmatlan, nem alkalmazkodó,
-
nem- vagy nehezen működik csak együtt veled, nem hajlandó megváltoztatni a működési módját, hozzáállását,
-
nehéz a kapcsolattartás, együttműködés vele, vagy nehezen érhető el,
-
nincs megfelelő felelősségbiztosítása,
-
nem naprakész a könyvelésben és/vagy könyvelési hibákat vét,
-
nem követi le automatikusan és nem informál azonnal, „emberi nyelven” a várható jogszabályváltozásokról,
-
BÁRMIÉRT is elégedetlen vagy vele.
A JÓ könyvelő nem így működik!
Keress meg minket MOST!
Kérj egyéni ajánlatot!
Kizárólag a TE érdekeidet tartjuk szem előtt. Csak annyit fizess, amennyit FELTÉTLENÜL szükséges!
-
könyvelés, bevallások, cégalapítás
-
jogszabályok lekövetése, informálás, elérhetőség
-
bérügyintézés, dolgozók ki- beléptetése
info@konyveleskorrekten.hu | +36 70 379 4957