bérügyintézés, feladások

munkaügyi nyilvántartás

Jelenléti ívek, távollétek

Az egyik legfontosabb elem a jelenléti ív. Ezekre szükségünk lehet, hacsak nem állandó munkaidőben dolgoznak a munkavállalók. Ez utóbbi esetben nem szükséges mindig megkapnunk ezeket.

Szükséges viszont tudnunk, ki, mikor volt szabadságon, betegszabadságon vagy egyéb távolléten. Ez lényeges a pontos munkabér megállapításához és a szükséges adók- és járulékok levonásához (ugyanis lehetnek olyan távollétek is, amelyekre nem jár munkabér, fizetés, de szükséges nyilvántartani).

Minden további adatra, információra is szükség van, ami csak befolyással lehet a bérekre. Ezek hiányában az általános alapszabályok szerint járunk el.

bérszámfejtés, utalások, NAV-feladások

Lehetnek speciális esetek is!

Lehetnek speciális esetek, amikre egyedi, az általánostól eltérő szabályok vonatkozhatnak. Ilyen például a fuvarozás, szállítás területe.

Ez azt jelenti egyrészt, hogy nem feltétlenül felel meg a speciális szabályok kezelésére az adott bérszámfejtő program. Továbbá, fontos a rugalmasság kérdése ezekben az esetekben, hogy megfelelőek legyenek az elszámolások.

Egy speciális területre lehetne példa a fuvarozás, ahogy említettük, ahol egyedi dolgok kalkulációjára lehet szükség, többek között:

  • napidíjak (belföld/külföld),
  • osztott napi munkaidő szerinti elszámolások,
  • külföldi minimálbérek, és
  • idegen nyelven készült minimálbér igazolások.


Bármi is legyen, mi elkészítjük a

  • havi bérszámfejtéseket,
  • kiértesítjük a céget az utalandó bérekről, adókról-járulékokról,
  • elkészítjük a munkáltatói igazolásokat,
  • elvégezzük a szükséges adatszolgáltatásokat a hatóságok felé, valamint
  • intézzük a Társadalombiztosítási ügyeket (pl. táppénz)

dolgozó beléptetése, kiléptetése, ügyintézés

A fluktuáció sem gond

Új dolgozók beléptetését is megoldjuk.

A kilépő dolgozók kezelése, elszámolása sem jelent problémát. Kilépéskor gyorsan elkészítjük a záráshoz/ elszámoláshoz/ kilépéshez szükséges elszámolásokat, listákat, feladásokat.

Keress meg, hogy átbeszéljük a neked megfelelő ajánlatot!

mindenképp válts könyvelőt, ha:

 

  • könyvelői hibák vannak, amik a cég pénzügyeire is hatással lehetnek,
  • lassú, rugalmatlan, nem alkalmazkodó,
  • nem- vagy nehezen működik csak együtt veled, nem hajlandó megváltoztatni a működési módját, hozzáállását,
  • nehéz a kapcsolattartás, együttműködés vele, vagy nehezen érhető el,
  • nincs megfelelő felelősségbiztosítása,
  • nem naprakész a könyvelésben és/vagy könyvelési hibákat vét,
  • nem követi le automatikusan és nem informál azonnal, „emberi nyelven” a várható jogszabályváltozásokról,
  • BÁRMIÉRT is elégedetlen vagy vele.

A JÓ könyvelő nem így működik!

Keress meg minket MOST!

Kérj egyéni ajánlatot!

Kizárólag a TE érdekeidet tartjuk szem előtt. Csak annyit fizess, amennyit FELTÉTLENÜL szükséges!

  • könyvelés, bevallások, cégalapítás

  • jogszabályok lekövetése, informálás, elérhetőség

  • bérügyintézés, dolgozók ki- beléptetése

info@konyveleskorrekten.hu | +36 70 379 4957

 

Kattints ide és töltsd ki Árajánlatkérő űrlapunkat, hogy a legpontosabb ajánlatot adhassuk neked!

6 + 2 =