árajánlat kérés

Árajánlat kérés

kérj ajánlatot!

Nincs „sablon ár”, mivel ez több mindentől függ

Ha valaki azt mondja neked, hogy a vállalkozásod könyvelését „30- vagy 40 ezerért” megcsinálja – az valószínűleg NEM mond igazat! Lehetséges, hogy mindössze ennyibe kerüljön csak valami, de ez nem valószínű – és mindenképpen GYANÚS!

Ugyanis ez több mindentől függ.

Először is, nem mindegy, hogy EV-ről, Bt-ről, vagy Kft.ről van-e szó. Ráadásul, egy EV is foglalkoztathat akár 8-10 munkavállalót is (a példa kedvéért), akiket bérszámfejteni kell, stb. Az abszolút alap-alap-alap, amiről egyáltalán indul a könyvelés, gyakorlatilag bárkinél, az a következő (bérszámfejtés nélkül):

  • Egyéni vállalkozó (Ev.): nettó 6.000,- Ft
  • Betéti Társaság (Bt.): nettó 10.000,- Ft
  • Korlátolt Felelősségű Társaság (Kft): nettó 45.000,- Ft

Ez az alapdíj, és innen indul minden. Ha valaki azt mondja, hogy a továbbiak NEM számítanak, az TÉNYLEG NEM MOND IGAZAT, és rövid időn belül vagy nem folytatja tovább, vagy kénytelen lesz – akár drasztikusan is! – árat emelni.

Árajánlatkérő űrlap

Kattints ide vagy a képre, és a KORREKT árajánlathoz töltsd ki az Árajánlatkérő űrlapot!

a korrekt ár összetevői

Mit kell figyelembe venni egy valós árajánlatnál?

Az alábbiak az igazából meghatározó tételei a valós könyvelési díj kiszámításának.

  • Nem mindegy például, hogy csak belföldi tevékenységről vagy adott esetben nemzetköziről is beszélünk, aztán
  • a vevők száma,
  • belföldi vevők számla darabszáma,
  • közösségi, harmadik országbeli számlák darabszáma,
  • forint pénztári tételek száma,
  • deviza pénztári tételek száma,
  • forint banktételek száma,
  • deviza banktételek száma,
  • adó/tevékenység különlegességi felár,
  • mennyi számviteli zárás, riport kell egy évben,
  • kapcsolt vállalkozások száma,
  • negatív fizetőképesség/fizetőkészség miatti felár,
  • a nyitó adatok megbízhatatlanok, anyagok hiányosak,
  • rendezetlen anyag miatti felár,
  • késő, renitens ügyfél,
  • stb.
Természetesen ezek nem mindegyike jelentkezik minden vállalkozásnál, de ezek olyan tételek lehetnek, amiket előzetesen fel kell mérni, mivel ezek mind-mind befolyással lehetnek a könyvelési költségekre a plusz munkák miatt.

Ez ott térül meg, ha van egy adóhatósági vagy más hatóság általi ellenőrzés ezekkel kapcsolatban, mivel ekkor a cég nem kerül bajba.


 

Az alábbiakban letölhetsz egy bianco szerződést. Így már előzetesen áttanulmányozhatod, ezért felgyorsítható a megállapodás.

FONTOS! A szerződésben egy-két helyen sárgával láthatsz bizonyos részeket. Ez azért van, mert ott KÉT lehetőség közül választhatsz, vagyis, hogy melyiket szeretnéd. ÁrajánlatTermészetesen szerződéskötéskor csak az egyik fog szerepelni majd a szerződésben.

Kattints erre a linkre vagy a PDF-ikonra a mintaszerződés letöltéséhez! 

bérügyek intézése - külön tétel

Egyszerűbb, ha mi intézzük ezt is...

Mint az látható, a fentiekben még nincs is benne a bérügyintézés!

Ez két okból van:

  1. Van, hogy ezt a cégek maguk akarják intézni, saját bérügyes kollégával.
  2. Külön díjazása van, ami külön kerül elszámolásra.

Az 1. pont érthető, habár veszélyes lehet, ha speciális jogszabály szerint kell a munkaidőket elszámolni, mint például a fuvarozók esetében. Ha ugyanis valaki nem alkalmazza a vonatkozó speciális törvényt, az 1988-as évi I. Tv.-t, és nem is hajlandó azt megtanulni és alkalmazni, akkor a vállalkozás komoly bajba kerülhet. Ilyenkor ezt is érdemes kiszervezni, így biztonságosabb.

Alapvetően a bérügyintézés elszámolása mimnimum három dolgot foglal magában:

  1. bérszámfejtésre kerülők száma
  2. elektronikus bérjegyzék készítése, bevallások elküldése
  3. bérügyintézés (beléptetés, kiléptetés, egyszerűsített foglalkoztatottak intézése, stb.).
Természetesen ezen kívül lehet még más is, egyedi kérés alapján.
Árajánlatkérő űrlap

Kattints ide vagy a képre, és a KORREKT árajánlathoz töltsd ki az Árajánlatkérő űrlapot!

Keress meg, hogy átbeszéljük a neked megfelelő ajánlatot!

mindenképp válts könyvelőt, ha:

 

  • könyvelői hibák vannak, amik a cég pénzügyeire is hatással lehetnek,
  • lassú, rugalmatlan, nem alkalmazkodó,
  • nem- vagy nehezen működik csak együtt veled, nem hajlandó megváltoztatni a működési módját, hozzáállását,
  • nehéz a kapcsolattartás, együttműködés vele, vagy nehezen érhető el,
  • nincs megfelelő felelősségbiztosítása,
  • nem naprakész a könyvelésben és/vagy könyvelési hibákat vét,
  • nem követi le automatikusan és nem informál azonnal, „emberi nyelven” a várható jogszabályváltozásokról,
  • BÁRMIÉRT is elégedetlen vagy vele.

A JÓ könyvelő nem így működik!

Keress meg minket MOST!

Kérj egyéni ajánlatot!

Kizárólag a TE érdekeidet tartjuk szem előtt. Csak annyit fizess, amennyit FELTÉTLENÜL szükséges!

  • könyvelés, bevallások, cégalapítás

  • jogszabályok lekövetése, informálás, elérhetőség

  • bérügyintézés, dolgozók ki- beléptetése

info@konyveleskorrekten.hu | +36 70 379 4957

 

Kattints ide és töltsd ki Árajánlatkérő űrlapunkat, hogy a legpontosabb ajánlatot adhassuk neked!

9 + 9 =