árajánlat kérés
kérj ajánlatot!
Nincs „sablon ár”, mivel ez több mindentől függ
Ha valaki azt mondja neked, hogy a vállalkozásod könyvelését „30- vagy 40 ezerért” megcsinálja – az valószínűleg NEM mond igazat! Lehetséges, hogy mindössze ennyibe kerüljön csak valami, de ez nem valószínű – és mindenképpen GYANÚS!
Ugyanis ez több mindentől függ.
Először is, nem mindegy, hogy EV-ről, Bt-ről, vagy Kft.ről van-e szó. Ráadásul, egy EV is foglalkoztathat akár 8-10 munkavállalót is (a példa kedvéért), akiket bérszámfejteni kell, stb. Az abszolút alap-alap-alap, amiről egyáltalán indul a könyvelés, gyakorlatilag bárkinél, az a következő (bérszámfejtés nélkül):
- Egyéni vállalkozó (Ev.): nettó 6.000,- Ft
- Betéti Társaság (Bt.): nettó 10.000,- Ft
- Korlátolt Felelősségű Társaság (Kft): nettó 45.000,- Ft
Ez az alapdíj, és innen indul minden. Ha valaki azt mondja, hogy a továbbiak NEM számítanak, az TÉNYLEG NEM MOND IGAZAT, és rövid időn belül vagy nem folytatja tovább, vagy kénytelen lesz – akár drasztikusan is! – árat emelni.
Kattints ide vagy a képre, és a KORREKT árajánlathoz töltsd ki az Árajánlatkérő űrlapot!
a korrekt ár összetevői
Mit kell figyelembe venni egy valós árajánlatnál?
Az alábbiak az igazából meghatározó tételei a valós könyvelési díj kiszámításának.
- Nem mindegy például, hogy csak belföldi tevékenységről vagy adott esetben nemzetköziről is beszélünk, aztán
- a vevők száma,
- belföldi vevők számla darabszáma,
- közösségi, harmadik országbeli számlák darabszáma,
- forint pénztári tételek száma,
- deviza pénztári tételek száma,
- forint banktételek száma,
- deviza banktételek száma,
- adó/tevékenység különlegességi felár,
- mennyi számviteli zárás, riport kell egy évben,
- kapcsolt vállalkozások száma,
- negatív fizetőképesség/fizetőkészség miatti felár,
- a nyitó adatok megbízhatatlanok, anyagok hiányosak,
- rendezetlen anyag miatti felár,
- késő, renitens ügyfél,
- stb.
Természetesen ezek nem mindegyike jelentkezik minden vállalkozásnál, de ezek olyan tételek lehetnek, amiket előzetesen fel kell mérni, mivel ezek mind-mind befolyással lehetnek a könyvelési költségekre a plusz munkák miatt.
Ez ott térül meg, ha van egy adóhatósági vagy más hatóság általi ellenőrzés ezekkel kapcsolatban, mivel ekkor a cég nem kerül bajba.
Az alábbiakban letölhetsz egy bianco szerződést. Így már előzetesen áttanulmányozhatod, ezért felgyorsítható a megállapodás.
FONTOS! A szerződésben egy-két helyen sárgával láthatsz bizonyos részeket. Ez azért van, mert ott KÉT lehetőség közül választhatsz, vagyis, hogy melyiket szeretnéd.
Természetesen szerződéskötéskor csak az egyik fog szerepelni majd a szerződésben.
Kattints erre a linkre vagy a PDF-ikonra a mintaszerződés letöltéséhez!
bérügyek intézése - külön tétel
Egyszerűbb, ha mi intézzük ezt is...
Mint az látható, a fentiekben még nincs is benne a bérügyintézés!
Ez két okból van:
- Van, hogy ezt a cégek maguk akarják intézni, saját bérügyes kollégával.
- Külön díjazása van, ami külön kerül elszámolásra.
Az 1. pont érthető, habár veszélyes lehet, ha speciális jogszabály szerint kell a munkaidőket elszámolni, mint például a fuvarozók esetében. Ha ugyanis valaki nem alkalmazza a vonatkozó speciális törvényt, az 1988-as évi I. Tv.-t, és nem is hajlandó azt megtanulni és alkalmazni, akkor a vállalkozás komoly bajba kerülhet. Ilyenkor ezt is érdemes kiszervezni, így biztonságosabb.
Alapvetően a bérügyintézés elszámolása mimnimum három dolgot foglal magában:
- bérszámfejtésre kerülők száma
- elektronikus bérjegyzék készítése, bevallások elküldése
- bérügyintézés (beléptetés, kiléptetés, egyszerűsített foglalkoztatottak intézése, stb.).
Természetesen ezen kívül lehet még más is, egyedi kérés alapján.
Kattints ide vagy a képre, és a KORREKT árajánlathoz töltsd ki az Árajánlatkérő űrlapot!
Keress meg, hogy átbeszéljük a neked megfelelő ajánlatot!

mindenképp válts könyvelőt, ha:
-
könyvelői hibák vannak, amik a cég pénzügyeire is hatással lehetnek,
-
lassú, rugalmatlan, nem alkalmazkodó,
-
nem- vagy nehezen működik csak együtt veled, nem hajlandó megváltoztatni a működési módját, hozzáállását,
-
nehéz a kapcsolattartás, együttműködés vele, vagy nehezen érhető el,
-
nincs megfelelő felelősségbiztosítása,
-
nem naprakész a könyvelésben és/vagy könyvelési hibákat vét,
-
nem követi le automatikusan és nem informál azonnal, „emberi nyelven” a várható jogszabályváltozásokról,
-
BÁRMIÉRT is elégedetlen vagy vele.
A JÓ könyvelő nem így működik!
Keress meg minket MOST!
Kérj egyéni ajánlatot!
Kizárólag a TE érdekeidet tartjuk szem előtt. Csak annyit fizess, amennyit FELTÉTLENÜL szükséges!
-
könyvelés, bevallások, cégalapítás
-
jogszabályok lekövetése, informálás, elérhetőség
-
bérügyintézés, dolgozók ki- beléptetése
info@konyveleskorrekten.hu | +36 70 379 4957



