szakértő könyvelés, annak menete
adatok begyűjtése - könyvelendő tételek
Rendszeresen, a hónap legelején!
A könyvelési számlák, iratok begyűjtése elsősorban digitális módszerekkel történik, amihez több programot is igénybe veszünk.
A számlákat havonta külön drive meghajtóra, vagy emailben várjuk, elsősorban pdf formátumban. Természetesen, aki más formátumban küldi, azt átkonvertáljuk.
A NAV Online segítségével havonta megnézzük a Hatóságnál nyilvántartott adatokat, ez egy kontroll a könyvelés számára. Több dolgot ellenőrzünk ilyenkor.
- Volt olyan eset például, amikor a partner nem rögzítette kötelezően vásárláskor az adószámot, így azt nem hozta a NAV.
- Az adószámmal történő visszaélést is ellenőrizzük, sajnálatos módon néha más adószámát mondják be vásárláskor ügyfelek a kedvezmények érdekében.
- Továbbá, lehetséges, hogy nincs az ügyfélnél a számla, ebben az esetben számla másolatot tudunk lekérni.
Fontos, hogy a könyvelés bizonylatok alapján történik! Tehát, javaslatot tudunk küldeni neked, az ügyfélnek, hogy mely számla hiányzik, mit kell javíttatni, stb.
Amenyiben az ügyfélnek (neked) nehézséget okoz, vagy még nem álltál rá a digitalizálásra, természetesen személyesen is leadhatod a bizonylatokat az irodánkban.
feldolgozás
Átadás a könyvelőprogramnak.
A feldolgozás során a digitálisan begyűjtött adatokat konvertáló programokkal átadjuk a könyvelő program számára.
A vevő számlákat a számlázó programból átemeljük, szállítói számláknál a digitalizálás után a Billcity program segítségével kontírozzuk (igény esetén ügyfélnek is tudunk hozzáférést biztosítani). A bankkivonatoknál szintén lehet feladófájl alapján digitalizálást elérni.
Fontos kitétel, hogy a számla szabályos legyen, valamint az üzleti partnereket rendszeresen mind a könyvelő, mind az ügyfél ellenőrizze a NAV-nál és más Hatóságoknál.
Az adatok egyeztetése után fontos mozzanat, hogy az ügyfélnek (neked) minden hónapban adatok egyezetetése végett küldünk kintlévőség listát, valamint ellenőrizzük a pénzeszközök állományát.
főkönyvi tárolás, kimutatások
Modern, felhőalapú tárolás.
A mai kor elvárásainak megfelelően elsősorban a 100%-osan biztonságos, felhőalapú tárolást részesítjük előnyben. Ezáltal az ügyfélnek (neked) is bárhonnan igényei megfelelően tudunk tájékoztatást adni.
A főkönyv elkészítése után különböző kimutatásokat tudunk biztosítani, mely a vállalkozás működéséhez szükséges információkat ad. Egyrészt belső használatra, másrészt külső felhasználók pl. Hitelintézet részére.
Érdemes évente megbeszélni az üzleti tervet, hogy a vállalkozás mely részén kellene fejleszteni, esetleg bővíteni, átalakítani.
Keress meg, hogy átbeszéljük a neked megfelelő ajánlatot!

mindenképp válts könyvelőt, ha:
-
könyvelői hibák vannak, amik a cég pénzügyeire is hatással lehetnek,
-
lassú, rugalmatlan, nem alkalmazkodó,
-
nem- vagy nehezen működik csak együtt veled, nem hajlandó megváltoztatni a működési módját, hozzáállását,
-
nehéz a kapcsolattartás, együttműködés vele, vagy nehezen érhető el,
-
nincs megfelelő felelősségbiztosítása,
-
nem naprakész a könyvelésben és/vagy könyvelési hibákat vét,
-
nem követi le automatikusan és nem informál azonnal, „emberi nyelven” a várható jogszabályváltozásokról,
-
BÁRMIÉRT is elégedetlen vagy vele.
A JÓ könyvelő nem így működik!
Keress meg minket MOST!
Kérj egyéni ajánlatot!
Kizárólag a TE érdekeidet tartjuk szem előtt. Csak annyit fizess, amennyit FELTÉTLENÜL szükséges!
-
könyvelés, bevallások, cégalapítás
-
jogszabályok lekövetése, informálás, elérhetőség
-
bérügyintézés, dolgozók ki- beléptetése
info@konyveleskorrekten.hu | +36 70 379 4957


